Facebook Google Plus Twitter LinkedIn YouTube RSS Menu Pesquisa Recurso - BlogRecurso - WebinarRecurso - RelatórioRecurso - Eventoícones_066 ícones_067ícones_068ícones_069ícones_070

Tenable Streamlines Workflows to Secure OT Operations with Enhanced ServiceNow Partnership

19, 2022 de abril

Tenable®, Inc., the Cyber Exposure company, today announced enhancements to its partnership with ServiceNow® that bolster The Now Platform® with asset inventory and vulnerability data from Tenable.ot™. Utilizing Tenable’s unified assessment and remediation guidance, this new integration streamlines asset inventory and centralizes IT and operational technology (OT) remediation workflows across converged industrial environments.

As the only vendor to natively bring both IT and OT vulnerability data together, Tenable’s latest integration with ServiceNow provides visibility and control over OT assets with the same tools and processes that were traditionally reserved for IT assets. Using Tenable’s Predictive Prioritization capabilities, customers can prioritize the IT and OT flaws that pose the greatest risk to their business and then remediate them within a streamlined workflow through ServiceNow’s Vulnerability Response (VR) module.

“As industrial networks become increasingly more complex with a mixture of IT and OT, it is more critical than ever to know what assets and vulnerabilities are in your environment,” said Ray Komar, vice president of technical alliances, Tenable. “The days of managing multiple spreadsheets across disparate teams are over. We’re excited to partner with ServiceNow providing our joint customers a unified view of the attack surface, and empowering security teams to remediate threats.”

“Organizations are rapidly embracing digital transformation in their industrial environments. Minimizing blindspots and siloed processes is key to helping prevent damaging cyberattacks,” said Allen Hackman, head of manufacturing industry at ServiceNow. “By partnering with Tenable, we’re empowering our customers with more control over their expanding attack surfaces.”

The new integration is available at no cost to current Tenable.ot and ServiceNow customers.

For more information about the integration, visit:

The value of this integration will be discussed on the main stage on Wednesday, April 20 at the S4x22 ICS Conference in Miami. During the "How Customers are Securely Managing Workflows Across the Converged Attack Surface" session, Tenable's VP, Operational Technology Security - Marty Edwards will moderate a panel where a joint Tenable-ServiceNow customer will discuss their real-life experiences together with OT experts from Tenable and ServiceNow.

A Tenable®, Inc. é a empresa de Cyber Exposure.Aproximadamente 40 mil organizações no mundo todo contam com a Tenable para entender e reduzir o risco cibernético.Como criadora do Nessus®, a Tenable ampliou sua experiência em vulnerabilidades para oferecer a primeira plataforma do mundo para verificar e proteger qualquer ativo digital em qualquer plataforma de computação.Entre os clientes da Tenable, estão 60% das empresas Fortune 500, 40% das empresas Global 2000 e órgãos governamentais de grande porte.Learn more at tenable.com.

Informações de contato:
Tenable

ServiceNow, the ServiceNow logo, Now, Now Platform, and other ServiceNow marks are trademarks and/or registered trademarks of ServiceNow, Inc. in the United States and/or other countries.

Mantenha-se atualizado

Inscreva-se em nossos alertas de e-mail para receber novos comunicados à imprensa.

Inscreva-se para receber atualizações de comunicado à imprensa

tenable.io

Tenha acesso completo a uma plataforma moderna de gerenciamento de vulnerabilidades baseada na nuvem, que permite que você veja e rastreie todos os seus ativos com uma precisão sem precedentes.

tenable.io COMPRAR

Compre uma licença para vários anos e economize. Inclua o Suporte avançado para ter acesso ao suporte por telefone, pela comunidade e por bate-papo 24 horas por dia, 365 dias por ano.

Selecione sua licença

Compre uma licença para vários anos e economize.

Adicionar suporte e treinamento

Tenable.io AVALIAÇÃO GRATUITA POR 30 DIAS

Tenable.io COMPRAR

Experimente o Tenable.cs

GRATUITO POR 30 DIAS Aproveite o acesso total para detectar e corrigir configurações incorretas da infraestrutura de nuvem nas fases de projeto, criação e tempo de execução do ciclo de vida de desenvolvimento de software.

Compre o Tenable.cs

Entre em contato com um representante de vendas para saber mais sobre a segurança na nuvem e como você pode proteger cada etapa do código na nuvem.